MaestroX gaat naar Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van maestrox - WaarBenJij.nu MaestroX gaat naar Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van maestrox - WaarBenJij.nu

MaestroX gaat naar Canada

24 Juli 2016 | Canada, Vancouver

23 juli 2016
Zo. Dat is lang geleden dat we de MaestroX.waarbenjij.nu site hebben bijgehouden. Maar er is nu wel weer een reden voor. We gaan naar Canada, naar West Canada.
Vanochtend vroeg met de bus naar Schiphol. Onze vlucht stond nog niet eens op de vertrekborden, maar dat duurde niet lang. Misschien vandaag iets te vroeg vanuit huis vertrokken.
De koffers hebben we achter gelaten, door de douane heen en het ging nog allemaal lekker snel. Een heus uitzwaaiteam van Schiphol nam ons nog op de foto en na de douane komt het wachten.
Bij MacDonalds nemen we een koffie. Het koffie apparaat was defect, zo kwamen wij achter. Dus met 2 melkbakjes terug naar de balie. Het voltallige personeel bemoeide zich ermee, inclusief de weekendhulpen en na reparatie mochten we voorproeven. Nee, dit was het nog niet echt, het apparaat spuwde enkel melk uit. Het was nog net niet dat een heuse barista koffiemeester opgeroepen werd, maar na een klein kwartiertje kwam de koffie. Goede koffie.
We vliegen met Air Transat, een toestel waar we in het midden zitten(3-3-3 stoelen) en de vlucht duurt zo’n 9,5 uur. Oponthoud dat de gate niet van het vliegtuig af wilde komen en bij aankomst in Vancouver had men nog niet op ons gerekend. Her was de gate nog niet klaar. Maargoed, met een kleine 40 minuten vertraging komen we aan in Vancouver en de vakantie kan beginnen.
Een dikke Buick, onze auto voor de komende maand, brengt ons naar het motel (Greenhouse Inn). De auto rijdt lekker, een automaat dit keer met airco, brengt ons vanuit de drukke stad met vele stoplichten naar het motel. We eten wat bij Denny’s en kruipen daarna ons bed in, het was vandaag een lange dag. We hebben 9 uur tijdsverschil.

• 25 Juli 2016 - 15:19

Truus:

Had je me nog zien zwaaien in Engeland toen je overvloog? Veel plezier in Vancouver!

• 25 Juli 2016 - 21:18

Gea Klein:

hallo.leuk om het eeste verslag te lezen.
    zag dat truus jullie heeft uit gezwaaid.
    ik heb jullie over horen komen,volgens mij hadden jullie de polderbaan.
    nu lekker genieten